en dag på hasseludden

08.52 befann jag mig i Slussen och mötte upp Sarah för en lång bussresa och tokspring i Orminge för att ta oss långt ut på vischan för att äntligen nå Hasseluddens Yasuragi Spa. Yasuragi betyder inre harmoni och i det tecknet gick hela dagen. Det bjöds på japanskt tvagningsbad, ångbastubad, varma källor, färsk frukt och färskpressad juice. Vi simmade, gottade oss med aroma massage och ansiktsmassage samt åt en fantastisk 3-rätters lunch.
Trots att jag är hemkommen är jag lugn och avslappnad och att det är matteprov imorgon känns plötsligt inte alls jobbigt utan allt jag vill är att lägga mig i sängen och sova en stund för att riktigt fullända denna dag.



image394


 

Verkligen ett toppentips att ge bort ett presentkort eller liknande i födelsedagspresent till nära och kära, en upplevelse som jag sent kommer att glömma!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Åh, vad härligt det där lät. Hade varit perfekt mitt upp i all denna stress.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback