dags att re-la-laxa

Idag skrev jag mitt sista prov i matte c (och för detta år!) samt höll min sista redovisning. Slogs för att höja med betyg på svenska nationella skriftliga delen och sedan var det över. Visst ska vi gå i skolan fram till den 13 juni men hey, det är ingenting kvar att göra så det är dags att re-la-laxa! För att fira tog jag en tur på stan innan jag och Lova fikade utomhus på L'Angolo med iskall coca-cola och hallonpaj som tog slut i ett nafs innan Jocke hann cykla dit. Lämnade sedan de två turturduvorna för att bege mig till Rabarber och en rejäl uppfräschning på hårfronten. Så nu har jag en masserade hårbotten, nya sandfärgade slingor och en jädrans läcker lugg. Tackar vet jag Tina.



image396
Nu är det inte långt kvar till sommarlovet och då kan vi alla se lika fräscha ut som Elsa Hosk
foto: Mikas

Irriterar mig fortfarande på vädet (såklart) men funderar på att trotsa gudarna och bege mig upp i "Dagisskogen" för att plocka lite liljekonvaljer att ställa i rummet. Har blivit bortskämd med snittblommor ett tag nu men då det är levande ting så dör de också vilket gör att min bänk ser ovanligt tom ut. Sedan ska jag pyssla ihop en låda och ha en skön TV-kväll. Så livet ser inte allt för dumt ut inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback