dagen mitt i veckan

Onsdagar brukar vara världens absolut segaste dag och det spelar ingen roll att det klassas som en partydag i och med stämpeln som "lill-lördag" för klockan vara segar sig fram. Idag däremot tog jag sovmorgon och slapp debatten om drogkulturen som uppenbarligen enligt vår vikarie existerade i vår klass och inte alls var ett stureplansfenomen på 90-talet. Irriterande med dömande människor (även om vi alla dömer ut personer direkt) som har mage att meddela sina falska tankar.

Efter skolagen bestående av prat prat prat om pojkvänner och problem så åkte jag och Sarah till Apollo för att möta upp Josefine och diskutera sommarplaner. Då min Ayia Napa-resa inte blev av som tänkt så gjorde vi en ny bokning till soliga Grekland och Zakynthos för tre pinglor och två grabbar. Blir den här resan av kommer det bli röj röj röj, vilket vi aldrig klagat på!

Då jag numera är ett förklarat mattegeni sitter jag och bloggar parallellt med att jag hjälper Klasson med matten inför B-nationella imorgon. Vilken vän jag är som ger upp Men in tree's och hemma-manikyr och hjälper en PIC i nöd, en helgonförklaring är på sin plats. Arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Hannes

Usch, Matte B. Har själv suttit min del i form av fem timmar och pluggat. Hemska Matte. Har även haft ett Matte A prov och ska ha ett till på fredag;_;

Postat av: Emelie

Du är mitt helgon!!!!

2007-05-10 @ 12:40:28
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Bells

Hannes: sucksuck, och det blir inte lättare under matte c-kursen heller.
Emelie: haha, you wish ;)

2007-05-10 @ 18:20:29
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback