konsten i att svira och slira

...är ingenting som kommer med åren, men det blir betydligt mer påtagligt nu när jag lagligt får svira och slira, halka och svina och supa på krogen, som jag så fint sjöng för alla som ville lyssna i fredags, haha!

Dagen rusade förbi i ett himla tempo med geografiprov och annat i skolan. Fick även veta att jag var nominerad till Stockholms bästa värvare efter kampanjdagen men äran gick till Herr. Claesson, roligt i vilket fall som helst.
Hem för att fixa mig iordning, sova och äta och möta upp pojkvännen innan vi begav oss mot L'Angolo där min 18års-middag skulle hållas den 23 mars (dock fyllde jag inte år fören den 24 mars). Det blev mycket god mat, finfina presenter, mingel och alkohol för de allra flesta på plats. En massa goda vänner och allt som allt var vi kring 20 stycken hela kvällen som var på plats för att fira mina stapplande steg in i vuxenlivet. 

image326

  



Efter tolvslaget begav sig större delen av gruppen samt en massa andra bekanta till Le Home för att dansa och ha det trevligt. Fabi, Elisabeth och jag befann oss största delen av natten på dansgolvet eller i baren för att beställa ytterligare en Cosmopolitan. Även sista kvarten lyckades jag få upp min inte så dansanta pojkvän på golvet också till tonerna av West Virginia, men då klappar väl det amerikanska hjärtat lite extra hårt antar jag.

Ramlade in i taxin och strax innan 03 befann jag mig hemma igen med ett leende på läpparna och värkande fötter, men det är så det ska vara gott folk! Ett stort tack till alla mina älskade vänner som fanns på plats för att göra min 18års-dag oförglömlig, puss på er alla!


Kommentarer
Postat av: alexandra

vad söta ni är tillsammans :)

Postat av: Jade

Tack själv snygging!

2007-03-25 @ 18:52:22
Postat av: gustav

Grrr. Ta bort bild! Jag har ju kycklingkrydda i hela ansiktet! :)
Annars vill jag tacka för en otroligt trevlig kväll!

2007-03-26 @ 13:11:03
Postat av: alexandra

Får man fråga vart du köpt klänningen/tunikan du har på dig?

2007-03-26 @ 17:47:47
URL: http://alexandragodtman.blogg.se
Postat av: Bells

Gustav: no way, det är hett! ;)
Alexandra: Urban Outfitters är tunikan ifrån!

2007-03-26 @ 19:09:05
Postat av: alexandra

Jag tänkte nästan det :)
Hade tänkt mig ett besök i den butiken när jag besöker stockholm nästnästa vecka. Vart ligger den?

2007-03-26 @ 19:21:18
URL: http://alexandragodtman.blogg.se
Postat av: Bells

Alexandra: den ligger på Biblioteksgatan :) du, vad har du för lösenord till din blogg? du kan väl maila det till mig på [email protected] om du är snäll, för nu börjar jag bli nyfiken på bloggen!

2007-03-26 @ 19:23:46
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback