genuint lycklig

Det finns många saker som gör mig lycklig, och tur är väl det. Nu ikväll när jag var på väg till dansen så kom en sådan där oförklarlig lyckokänsla över mig. Regn som från en blomspruta sprayade mitt ansikte när jag var på väg mot Tegnérlunden och i hörlurarna hade jag The Strokes - You only live once och plötsligt kom en sådan lust över mig att dansa fram på den regnvåta gatan. Istället stannade jag till och rökte klart min Marlboro men fortfarande, det är alltid lika härligt när man verkligen kan känna att man är genuint lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du lär inte leva länge med dina marlboros

2007-03-09 @ 15:55:27
Postat av: chris

Vilka tragiska människor det finns, som inte ens låter en människa vara glad.
dessutom om jag inte minns fel så lever vi i ett fritt land, där varje människa själv har rätt att välja om dem ska röka eller inte.

2007-03-09 @ 16:24:29
Postat av: c

gud vad härligt! du skriver otroligt bra :)

2007-03-09 @ 18:58:19
Postat av: Laura

vad tragiskt det är när pojkvännen måste kommentera varenda kommentar (..som förövrigt inte är till honom utan till Bella)

2007-03-11 @ 18:21:51
Postat av: Sandy

Vad tragiskt det är när någon kommenterar att pojkvännen kommenterar en kommentar. Att även jag kommenterar det hela nu hade varit ännu mer tragiskt om jag själv inte hade reflekterat över det faktum att du Laura, gjorde exakt samma sak som Chris! Oh well...

Postat av: Bells

och det mest tragiska av allt är att människor orkar lägga sig i ifall min pojkvän väljer att kommentera eller inte? sedan tycker jag att varje människa har rätt att vara genuint lycklig utan att någon annan ska försöka förstöra personens lycka, men så bor vi i avundsjuka Sverige också.

2007-03-11 @ 21:31:17
Postat av: Olof

Ja är rökning det enda som gör dig lycklig så kör på det du!

2007-03-11 @ 22:33:50
Postat av: Erik

Så tragiskt att folk måste säga att folk ska köra på rökning om det är det som gör dem lyckl

Nä, skitsamma

2007-03-11 @ 23:01:03
Postat av: Gustav

Så tragiskt att jag nu kommenterar att någon kommenterat kommentatorn som kommenterade att någon kommenterat pojkvännens kommentar.
Kommenterar man när kommentatöreren kommenterar kommentaren relaterat till rökning, får man stå ut med kommentatörer som kommenterar kommentarer.

2007-03-12 @ 01:02:58
Postat av: Gustav

Det ska heller inte glömmas att kommentarern riktad till kommentatören agående kommentaren relaterad till rökning kommenterar korrekt i kommentaren huruvida rökning är farligt eller ej. Kommentatören borde dock kommenterat annourlunda då det varken statisktiskt eller vetenskapligt kan säkerställas att kommentatören har rätt angående sin kommentar att cigaretter av det specifika märket Marlboro ska "döda" bloggaren i fråga.

2007-03-12 @ 01:05:48
Postat av: alexandra

Det är alltid lika intressant att läsa det du skriver. Vare sig det handlar om bravader, mode eller rökning. Kort och gott spelar det ingen roll VAD du skriver om, kan man konsten att skriva kan man fängsla VEM som helst med precis VAD som helst.

Ja, du förstår nog vad jag menar.

2007-03-12 @ 14:42:00
URL: http://alexandragodtman.blogg.se
Postat av: Bells

Haha, om det inte framgick handlade inte inlägg om lyckan över att röka utan lyckan över att vara levande. Det jag beskrev var en känsla av frihet.

2007-03-12 @ 17:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback