fredagkväll

Jag hade precis gottat ner mig i soffan med pyjamasbyxor och SATC när Johan ringde och yrade om utgång så det fanns inte mycket att göra annat än att slänga på sig lite kläder och pallra sig iväg på Gamla stan. Tidigare hade det pratats både om Little Persia och Grabbarnas men när det var Johan som fick bestämma hamnade vi på en otrolig mystisk men trevlig rockbar i ett källarvalv i de äldre delarna av Stockholm. Jag kan inte direkt säga att jag passade in bland en klientel som såg ut att vara med i Hells Angels allihopa och att fråga om chilinötter till min öl var definitivt ett felsteg men på det stora hela stormtrivdes jag. Det spelades "ping pong", skålades för Östra-andan och skrattades gott hela kvällen lång innan vi alla smått slippriga under skorna kanade ner för de vindlande kullerstensgatorna för att ta oss hem igen.


"When we drink we get drunk, when we get drunk we fall asleep, when we fall asleep we commit no sins, when we commit no sins we go to heaven.
So let's all drink and go to heaven!"
  - Mr. Miller

Kommentarer
Postat av: Mr. Miller

Amen to that!

2007-04-01 @ 00:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback