det är lika bra att försöka

Och det gjorde jag. Idag var första dagen den här veckan jag gick till skolan och ett tag kändes det faktiskt som en hållbar situation men efter MUF Östras möte så kom yrseln över mig igen och det var bara att åka hem och bädda ner mig i sängen på nytt. Suck. Jätteintressant möte i alla fall där Klasson bjöd på kakor och jag ser väldigt mycket fram emot snälla veckan. Mjau.

Idag är det Internationella Kvinnodagen också och egentligen borde jag skriva en liten text om det känner jag men orken finns inte riktigt där så feminismens låga får falna och flacka och jag får helt enkelt skriva minsta möjliga antal tecken idag. Men något som inte får glömmas är att Amanda fyller 15 år, grattis grattis!


Kommentarer
Postat av: chris

Jag måste tyvär rätta dig, vi hade en demokratisk omröstning om det och vi röstade fram att min syster inte alls får fylla 15 utan endast 13 iår!
Bättre lycka om två år!

2007-03-08 @ 19:53:12
Postat av: Gustav

Internationella kvinnodagen = TN :)

2007-03-09 @ 12:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback