att måndagar kan vara så toppen

Att måndagar kan vara så toppen är frågan det, men nu har jag svaret!
En lång håltimme med flickorna på stan och sedan lunch i bara linnet i Humlegården gör vilken butterfisk som helst på strålande humör. Efter en spanska lika seg som sirap begav vi oss ut i solskenet med pilotglasögonen på för att spana in utbudet på stan (även om det mest innebar shopping på Apoteket och Synoptik för min del...) och sedan när magen började kurra hämtade vi upp mat från Sawadee och hamnade på trappan till Kongliga Biblioteket i Humlegården för att efter ett tag i den stekande solen klä av oss till bara linnet och njuta. En cigarett och glass till efterrätt och så var vi fit for fight för att bege oss tillbaka till naturkunskapen. Alldeles förträffligt att jag hade valt att ha min nya klänning från Stay Free en sådan passande dag som denna, mjau.



   


Nu väntar en produktiv eftermiddag men efter min dag med B-vitamin i solen så klarar jag allt!

Kommentarer
Postat av: malin

d-vitamin menar du nog.

2007-03-26 @ 20:42:39
Postat av: Josefine

Varför ser jag alltid så groteskt dålig ut på bild...?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback