upptagen upptagen upptagen

Jag borde blogga mer utförligt men jag har bara så fruktansvärt mycket att göra den här veckan men inte ska jag klaga för det mesta är av det roligare slaget.

Grillningen i Uppsala igår var trevlig, förutom en viss incident men det kompenserades av att jag fick leka maffiaboss i MUF-lokalen. Idag fick jag stressa till Stockholm för att luncha med Josefine och sedan se Elisabeth springa ut från Norra Real. Sedan blev det flakåkning för hela slanten och naturarna och torra-norra chockerade mig genom att vara superröj. Men man brukar ju säga att sammare tar alla chanser till fest medan naturare väntar i tre år innan det smäller, haha! Kvällen spenderades på Ellies mottagning med champagne och mat, jättetrevligt!

Imorgon bär det av till Uppsala igen för Johns och Gustavs utspring, diverse mottagningar och födelsedagskalas, arrivederci!

Kommentarer
Postat av: Anonym

torra-norra är aldrig torrt. vilket flak åkte du på? jag går själv nämligen på norra?

2007-06-08 @ 07:25:10
Postat av: Bells

Anonym: jag åkte på NN3A:s flak

2007-06-09 @ 19:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback