sofo-days

Vilken trevlig dag. Har varit inne och strosat på stan, framför allt i SOFO och tittat runt i diverse butiker. Det är trevligt att gå på stan själv. Hade från början planerat att besöka Acnes rea men kände ganska snabbt att det antagligen inte skulle vara värt det så istället promenerade jag från Slussen ner mot Vita Bergsparken. Köpte glass på AH's och läste ur Jack av Ulf Lundell ett tag nere på Nytorget innan jag efter ett par timmar tog mitt pick och pack och åkte hem.

Snart kommer Chris till Stockholm och då blir det grillafton innan det är dags att sussa, för imorgon bär det av till Dalarna så om vi inte ses här på Internet innan dess så önskar jag alla en glad midsommar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback