slappismåndag

Jag är stolt över att jag orkade ta mig till skolan imorse. Helvetisk natt då det var alldeles för varmt och jag hade svårt att slita mig på Lunar Park av Bret Easton Ellis, så det blev inte så mycket till sömn. Kom dock till skolan och upptäckte att det var en "hänga-gubbe"-dag då inga lärare verkade veta vad de skulle göra av oss. Allt detta ledde till att jag hamnade i soliga Sjöstaden hos Klasson (och Gustav) för att prata, skratta och äta lunch. Mycket trevligt avbrott i hettan måste jag säga.
Efter den lilla eskapaden har jag legat i bikini i trädgården och latat mig samt bakat muffins med valnötter och krossad choklad som jag ska bjuda Vici på ikväll då vi ska ta en liten kvällspicknick i Mälarhöjden och skratta åt fulla nior som ragglar runt på piren, so long!

Kommentarer
Postat av: fanni

vad är meningen med att kladda ner inlägg efter inlägg utan någon som helst respons?
petra (she city), michaela (rar) & sigrid... där är några som lyckats!
annars skriver du riktigt bra!

2007-06-11 @ 19:57:24
Postat av: Bells

Fanni: du kan se en förklaring i inlägget ovan då det eventuellt är fler än du som inte insett att jag inte skriver för att andra ska läsa utan skriver för att jag brinner för det. Petra, Michaela och Sigrid tycks brinna för mode och highstreetfashion medan jag brinner för det skrivna ordet. Att jag sedan väljer att skriva om min vardag är självfallet då det här är en dagbok på internet och inte fiction. Fiktiva berättelser ägnar jag mig också åt, likaså poesi och rena faktatexter i allra högsta grad. Jag förväntar mig inte att du ska förstå, för det är få som verkligen brinner för bokstäver och ord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback