segtisdag

Vilken seg tisdag. Har sovit dåligt eftersom Lunar Park är alldeles för spännande för att lägga ifrån sig och skrämmer livet ur mig. Plus att jag är förkyld. Inte jobbigt förkyld men jag är trött och huvudet är fullt med bomull samt att vädret är inte idylliskt ute längre. Just på grund av vädret var jag inte det minsta peppad på Summerparty på skolgården utan åt en glass, lyssnade på Arman som spelade gitarr och blängde surt på estettjejerna som kastade vattenballonger som träffade mina fötter. Jag kände mig som en glädjedödare.
Istället åkte jag hem, har bus:at mig inför imorgon och fixat fötterna. Nu väntar packning, välja låtar till CD-skivorna samt måla naglarna och förhoppningsvis ska jag vara någolunda klar till att pojkvännen kommer hit!

Och imorgon är det skolavslutning, det piggar åtminstone upp mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback