kvällspicknick

Först måste jag klargöra att jag endast bloggar för mig själv. Just för att jag älskar att skriva, jag älskar alla bokstäver som bildar ord och finner en nästan pervers njutning av att skriva. För er som inte känner samma sak, så försök inte förstå. I mina ögon så existerar bara orden som bildar meningar och sammanhang och jag skriver så mycket mer än bara en blogg. Punkt.

Kvällspicknicken var riktigt mysig och mina hembakade muffins var riktigt smaskiga. Det var mysigt att sitta på piren och titta på solen som glittrade i vattenbrynet och snacka skit. Samtidigt kom pustar av alkohol blandat med apelsinjuice och grillångor från alla mini-Mälarhöjdare som firade skolavslutningen rejält. Flashbacks från back in the days. Sedan blev det en prommis också då jag diskuterade min nya obession kring Bret Easton Ellis och Lunar Park samt hans andra fiktiva verk. Det är trevligt med bra lyssnare som älskade Vici!


  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tacl för en otroligt mysig kväll;D måste hålla med om att muffinsarna var utsökta! blev facinerad av Bret Easton Ellis men vet inte om jag vågar läsa:p
Det är lätt att lyssna på dig sötnos;D Alltid har du något trevligt och intressant att berätta om;D pussar

2007-06-11 @ 22:56:25
Postat av: Vici

Jag skrev inlägget ovan:D

2007-06-11 @ 22:56:51
Postat av: Anonym

skönaste är att festen inte var på piren.. men ha en bra sommar

2007-06-12 @ 13:29:20
Postat av: Bells

Anonym: vi festade inte heller utan hade picknick, men det fanns en hel del andra på piren. Men tydligen var inte du där!

Postat av: Sigrid

gud vad känner igen tjejen på bilden. sjukt!

2007-06-20 @ 20:15:34
URL: http://sigrid.webblogg.se
Postat av: Bells

Sigrid: Victoria Nordström? 89:a från Mälarhöjden, går Södra Latin?

2007-06-20 @ 22:14:22
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback