gratis är alltid gott

Jag har tidigare tipsat om hemsidan Gratis Generationen men jag tänkte göra det igen för er som har missat den. Allt handlar om att samla ett poäng (genom att exempelvis registera sig gratis på hemsidor så som Maria Bingo) och värva sju vänner för att sedan få hem en fri present. Vem tackar nej till Desperate Housewives-boxarna, SATC-boxen, en iPod eller en bärbar dator helt gratis? Inte jag!
Dock tycks det krångla lite, det tar en väldig tid innan hemsidan faktiskt spårat att du har samlat ditt poäng men det går framåt. Själv har jag värvat mina vänner, samlat mitt poäng och väntar nu på att något dimper ner i brevlådan. Låter det intressant, testa själv!

Kommentarer
Postat av: Drott

Jag fick faktiskt hem min dvd-spelare för några månader sedan. It actually works!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback