en riktig Bella-dag

Idag har det varit riktigt toppen och det märks att jag har sommarlov, äntligen! Sov tills jag vaknade och sedan läste jag morgontidningen grundligt och hann även med att läsa kulturbilagan som är en av mina favoriter medan jag knaprade bacon och nektariner. Sedan åkte jag in till stan själv och handlade ett gäng med böcker (och eftersom min obession fortfarande är flammande så blev det även Less than Zero av Bret Easton Ellis) samt en marinblå minikjol med hög midja från H&M, jättefin.

Trots att Klasson med respektive försöker få med mig till Strandbryggan ikväll så blir det hemmakväll med familjen och The Queen på DVD, mer än så orkar jag inte just nu. Imorgon ska jag nog träffa Josse och leka i solskenet!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Sorry för att jag såg ditt sms om glasserbjudandet för sent, men vi lär få kul imorgon. Yäjk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback