så regnar det igen

Fick lite småpanik över att jag knappt varit någonting på landet i sommar utan istället mest flängt runt men så fick min mamma mig att vakna upp, det har knappt varit någon sommar i år så mycket har det regnat och så kallt har det varit. Och varför sitta i en stuga på landet om inte solen skiner och båten är klar att ta ut på öppna havet?

Istället så spenderade jag kvällen igår på Heron City där vi bowlade och jag kan meddela att syskona Swahn ägde, och jag lyckades till och med få till en strike (woho!) och samlade en hel del poäng. Hur som helst så var det riktigt roligt att dricka läsk och leka med flottiga klot för en kväll.

Idag har det mest regnat och jag har försökt packa samt tagga till mig själv för imorgon bär det av till Zakynthos och Laganas tillsammans med Josse, Sarah, Ronnie och Johan - det kommer bli roligt!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Yes it will be a lot of fun!

Postat av: Josefine

Erkänn att du fuskade och använda skenorna! Haha...
Förövrigt börjar jag bli sjukt taggad!

2007-07-23 @ 23:29:37
URL: http://josefines.webblogg.se/
Postat av: Bells

Josefine: Nej det gjorde jag inte, jag ägde!

2007-07-24 @ 00:55:41
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: alexandra

ha en underbar semester

2007-07-24 @ 10:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback