dag två

Inte riktigt lika tidigt som morgonen innan skuttade vi upp men när dagen bjuder på Gröna Lund i solsken så kan man väl inte annat än att skynda iväg? Som vanligt var det knepigt att ta sig ut mot nöjesparken då bussarna alltid är fullpackade men efter ett tag stod vi ändå i entrén på väg in. Då jag tror att vi har vuxit ifrån åkbandet ( = springa mellan attraktionerna) så köpte vi ett mesigt kuponghäfte istället men vi lyckades ändå åka alla viktiga och läskiga ting samt klämma i oss en hel del sockervadd innan vi åkte hem för att fixa inför Jades avskedsmiddag.

Kvällen på East var minst sagt trevlig och jag hamnade brevid en söt tjej som hette Louise som lyckades underhålla mig med festivalhistorier under avsmakningsmenyn. Det blev en hel del rosé och Klasson toppade upp det med en Cosmopolitan innan vi vinglade hem på klackarna.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hurra för Cosmo. Jag tror dock att jag hade klarat mig utan den att dömma på huvudvärken jag jämrade mig över dagen efter.

Postat av: Lollo

haha vad du är söt du! festival är något du måste testa, kanske peace and love i sommar ;p
(släntrade in på din blogg från jades, blev så nyfiken:))

2007-10-22 @ 00:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback