tisdag

Sov dåligt inatt igen. Det där med att ha allvarliga telefonsamtal om kvällarna får mig bara att ligga och grubbla in på småtimmarna och sedan vakna vid 06-tiden med stora påsar under ögonen. Till råga på allt har jag varit jätteklantig hela dagen och slagit omkull saker och bränt vid min lunch, med andra ord var det här definitivt inte min dag.

Dagens uppiggande nyheter är att inbjudan till Gucci's VIP-kväll har ramlat in i brevlådan för nästa vecka och Empan annonserade sin tillställning i helgen. Så jag antar att livet kan se sämre ut, även om jag brottas med mastodontplugg i form av geografiuppsats om olja, spanska steg4-prov, artikelinlämning och matte c-prov på derifuckingvata.
Har äntligen anmält mig och pojkvännen till Stockholms Distriktsstämma nu också, det känns bra att pricka av något på min att-göra-lista i alla fall.

Nej, nu väntar lax till middag och sedan ska jag unna mig lite me-time i badkaret, arrivederci!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad är stockholms distriksstämma? *nyfiken*

2007-01-30 @ 18:25:37
Postat av: Bells

Alexandra: Jag kanske borde ha klargjort tydligare att det är MUF stockholms distriktsstämma :)

Postat av: alexandra

haha okej, jag var bara lite nyfiken och kunde inte låta bli att fråga när jag ändå var inne och läste ;P

2007-01-31 @ 13:04:44
Postat av: Anonym

blir det hela stämman eller bara banketten? :)

2007-01-31 @ 17:05:51
Postat av: Bells

Anonym: hela stämman såklart

2007-02-01 @ 11:32:56
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback