skönhet för ögat

Än en gång måste jag hylla Vanity Fair för deras utomordentligt vackra fotografier, det finns ingenting som går upp emot deras fantastiska bilder. Där ligger till och med Vogue i lä när det kommer till nyskapande modebilder men framföra allt deras personporträtt är någonting alldeles extra. Nu kan man titta på "2006: The Year in Photos" och riktigt gotta ner sig i bilder av favoriten Annie Leibovitz.
Någonting annat som är en fröjd för ögat nu i gråa vintertider är att man numera kan dela med sig av sina Lookbooks på Style.com, en nyhet som jag hittade hos Mimi vars egen lookbook inte är fy skam. Med andra ord kan du gräva ner dig i bilder för att få tiden att gå lite snabbare, plus att kreativiteten flödar, så börja skapa!

Imorgon tänker jag absolut inte vara sjuk längre utan gå i skolan och sedan ta en tur på stan för någon insåg plötsligen att månaden närmar sig sitt slut och kontot är ännu halvfullt, med andra ord hoppas jag att utbudet på stan imorgon inte är allt för dåligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback