måndag - sjukling

Efter att i nästan en veckas tid känt mig lite småkrasslig så slog det till inatt och nu idag är jag hemma iförd mjukiskläder och tycker synd om mig själv. Ingen kraft eller ork att skriva på min fucking Kashmirkonflikt som ska lämnas in på fredag eller börja med alla andra småläxor som ska in nu i veckan utan allt jag bara vill göra är att ligga under täcket och oja mig.
Plus att det är extra synd om mig idag för idag är första lektionen på Kühlers för terminen och jag hade verkligen velat vara med på Funk-passet men som det ser ut i nuläget kanske jag inte ens orkar pallra mig in till stan för att titta på, mjäk.


Kommentarer
Postat av: maria

du vet att det var samma människor som kom till dig som va hos vici va?

2007-01-22 @ 15:28:26
Postat av: Bells

maria: det vet jag mycket väl och det är kul för dem att Vici är en betydligt bättre värd än vad jag är och lät dessa människor festa i hennes hus.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback