kära östra real

Titta vad jag hittade, jag vet inte om jag ska skratta eller inte.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Ofta possy går på östra.

Postat av: S.

Antingen så står du för det din skola står för, ser på det med glimten i ögat och går vidare med ditt eget liv. Eller så kan du försöka hävda dig själv och se på dig själv som bättre än alla de där andra.Lite finare, lite bättre.

2007-01-28 @ 17:41:24
Postat av: Bells

Sarah: så går det när icke Östra Realare smyger sig in på talangjakten ;)

S: det var inte ett så seriöst inlägg direkt och din kommentar passar inte riktigt in i sammanhanget. Jag älskar Östra Real, jag älskar människorna och hela stämningen så ja, jag ser det med glimten i ögat ;)

2007-01-28 @ 18:07:28
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Emelie

Jag såg också det där, de har verkligen lyckats plocka ut en "snygg" samling Östra Realare ;)

2007-01-28 @ 21:22:04
URL: http://e1989.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback