håll i hatten!

Gud vad livet rusar på i 180 km/h, helt sanslöst! Igår var jag på CD-rean på Bengans och fyndade en gammal Kent-platta, Bloc Party's "Silent Alarm" och Nevermind med Nirvana. Inte helt fel, och hade min budget tillåtit det hade jag antagligen köpt ett 20tal till, det tål att tilläggas att jag är en aning besatt av att äga CD-skivor av vissa artister...mjau!

Mötte upp pojkvännen, Gustav och Klasson för att knata till Blå Hörnet och se Bo Lundgren som talade om hur alliansen fungerar att sitta i regeringsmakt. Hur Sveriges ekonomi under sossarnas styre har totalt kraschat och hur moderaterna med sina samarbetspartners alltid har fått städat undan kaoset. Mycket intressant men mest fascinerande var ändå grabben i grått som länsade kakfaten. Someone was hungry.
Hem för middag och OC och sedan väldigt lite sömn då det blev prat och thédrickande långt in på morgonkvisten.

Torsdagar är så himla slappa med megalång TEX, och på lunchen blev det en snabbfika på MOCCO, himla mysigt. I eftermiddag ska jag hem och finslipa på mitt Kashmirarbete och sedan förhoppningsvis vara tillräckligt frisk för att gå på baletten och jazzen.


meandmygirl
Nu väntar en helg med bara tjejerna...
(bild: Style.com)

Fredag och pojkvänsfrihelg inom synhåll, tråkigt men ändå ganska skönt att få tid att ta hand om sig själv. Som planen ser ut nu blir det secondhandrunda, pingelfika, fashionshow och vinpimplande på Södermalm, så det ser inte allt för tokigt ut! Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hungrig kille!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback