glitter och glamour: Nyår 2006

Vilken lång dag och natt det blev! Åkte till Lova jättetidigt för att fixa iordning allting inför kvällen och ändå lyckades det bli stressigt i sista sekund innan vårrullarna och drinkarna stod framdukade och kvällens första gäster ringde på dörren.
För att inte tjata om allt vi gjorde och sa så kan jag säga att det var ett sjukt lyckat nyår som gör att jag mår mindre bra idag även om jag har ett lyckligt leende på läpparna. Middagen var enormt lyckad, alla var uppklädda till tänderna och supersöta i sin cocktail-utstyrsel, champagnen var god och vi dansade tills fötterna blödde. Musiken var en höjdare och Empans partyplatta en stjärna som förgyllde hela kvällen då vi dansade helt galet till SMK och andra klassiker från året som gått som Boten Anna. Att folk höll tal var fantastiskt, och det är nästan så att man blev lite våt i ögat då Forever young spelades och vi alla insåg att år 2007 är året då de flesta av oss fyller 18 och blir officiellt vuxna.

Kvällen var den perfekta avslutningen på ett fantastiskt år och när vi stod vid Mosebacke och drack champagne medan fyrverkerierna exploderade kring våra huvuden så gjorde det ingenting att det dök upp mängder av figurer ur mitt förflutna eller att jag frös. Allt var fantastiskt, glorious.
Detta kan bara indikera på vilket perfekt år 2007 kommer att bli!
Eller för att citera Johan: "Jag har haft ett och ett halv fantastiskt år och jag ser så jävla mycket fram emot att dela ett och ett halvt år till med er!"


Kvällens bästa: Empan
Kvällens yrväder: Lova
Kvällens talare: Erik
Kvällens fullaste: Andreas (eller Vici?)
Kvällens bäst klädda: Sofia
Kvällens kladdigaste: hallon & kardemumma såsen till chokladterrinen som hamnade överallt.
Kvällens from-the-past: Carlheimer och Ludde på Mosebacke
Kvällens lockigaste: Definitivt Jonas
Kvällens galnaste dans: Till SMK - Övningsköra eller Basshunter - Boten Anna
Kvällens stiligaste man: Arman
Kvällens stjärnkockar: Jag och Lova
Kvällens generösaste: Erik (Versace-parfym till Bella!)
Kvällens fyllesamtal: Chris
Kvällens porris: Empan
Kvällens läskigaste: Alla galna jallas med raketer vid Slussen, ew.
Kvällens bästa: middagen hos Lova, glitter och glamour!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Blir det nån conclusion av 2006 + prediction av 2007 sen också? :)

2007-01-01 @ 18:26:25
Postat av: Bells

Anonym: se inlägget ovanför. eventuellt kommer även en version i punktform dyka upp.

Postat av: Anonym

Sorry, råkade glömma skriva namn ;) Tack btw :)

2007-01-01 @ 21:10:05
Postat av: Sanna

Det är var sjukt. Skriver ju namn men inget kommer upp :S

2007-01-01 @ 21:12:10
Postat av: andreas

jag var fan inte fulll!

2007-01-02 @ 03:48:29
Postat av: fabibi

hade ni så kul utan mig? =(

2007-01-04 @ 02:00:43
Postat av: Emelie

Hahahaha vadå kvällens porris! Jag hade inte ens mina bunny-ears med mig :)

2007-01-10 @ 17:08:43
URL: http://empan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback