confessions of a shopaholic

gemma
a closet full of clothes but nothing to wear
Gemma Ward (foto: IMG Models)



Jag vill köpa nya kläder, och det är nu. Men tiden är knapp och utbudet är katastrofalt. Vad hände med roliga kläder? Allt, precis allt ser likadant ut. Jag besökte H&M i Fältan för att försöka hitta någonting enkelt men fräsch till helgen men icke, allt som hängde på krokarna såg precis ut som det som jag redan har i garderoben och allt jag ville ha var en simpel vardagsklänning men någon typ av spännande detaljer.
Måste januari alltid innebära en grå övergånsperiod från höstens mode till vårens nyheter? Jag vill inte!


Kommentarer
Postat av: Malin

kan bero på att h&m i fältan är stockholms sämsta h&m med sämst utbud också, eller har jag fel? nej.

2007-01-18 @ 12:06:54
Postat av: Bells

Malin: det handlar inte enbart om H&M i Fältan utan överlag men det var bara ett exempel på en butik jag hann besöka på lunchrasten men överallt är utbudet förskräckligt.

Postat av: Maria

H&M är en katastrof just nu! Inte bara H&M iofs men ändå...

2007-01-18 @ 14:46:45
URL: http://pashion.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback