värdelös.

Vilken berg-och-dalbana till dag. Ett tag kändes livet alldeles strålande då jag traskade på stan och hade inhandlat nytt nagellack från Mavala, strumpisar och en födelsedagspresent till mig själv i form av en underbar tunika från Urban Outfitters. Kommer hem och sedan blir allt becksvart. Det är alltid intressant att studera människors timing eller deras intresse för att sparka på personer som redan ligger ner.
Med andra ord har det där med pluggandet gått käpp rätt åt skogen och jag vill mest ligga under täcket och äta choklad, men icke. Självplågeri med hjälp av derivata och logaritmer är alltid en höjdare.


Uppdatering 22.31: Att gå och lägga sig nedstämd är aldrig någonting bra, så vilken tur att hela dagen vände under kvällskvisten och att jag nu igen har ett leende på läpparna. Mycket tack vare en söt pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback