sweet sweet summer

Åh, det finns nog ingenting så bitterljuvt som sommaren och alla dess planer.
Idag rök alla flickor ihop över eventuella Napa-boenden och prisklasser även fast 3 av oss redan har bokat och helt ärligt är jag jättenöjd med det jag har bokat. Då jag är enormt envis och nöjd med mitt val kommer jag med största sannolikhet stå kvar vid det och hoppas att darling-Klasson gör likadant.

Lyssnar på en techno/trance-låt som Sarah skickade över msn. Den påminner mig om förra året vid den här tiden. Då vi var ett med friheten och inga problem tyngde våra axlar utan det enda som fick oss att rynka ihop pannorna var ifall vi skulle dricka vitt eller rött till förfesten. Varje helg var synonym med utgång och hemgång när solen redan stod högt på skyn och en ny dag hade kommit. Varje vecka var bara en startsträcka till helgens bravader som väntade runt hörnet. Det var tider det.
Nu kan det låta som om jag inte är nöjd som livet är nu, det är jag verkligen. Jag älskar mitt liv och alla som förgyller mina dagar. Jag älskar känslan av att växa upp och kanske mogna. Jag älskar sönder en massa saker runt omkring mig och älskar känslan av pulserande kärlek som älskar mig med. Så är det.
I år ska jag bli en bättre människa, inte enbart göra en massa duktiga saker för det kommer jag aldrig orka, utan i år ska jag älska mer och hårdare än någonsin tidigare för människorna runt omkring mig förtjänar att känna kärlek och uppskattning.

Kommentarer
Postat av: alexandra

har du ingen PH längre?

2007-02-05 @ 19:53:35
Postat av: Emelie

Darling Klasson står stabilt vid din sida och är likt du envis som en åsna!

Postat av: Jade

Har ni glömt mig? (A)

2007-02-05 @ 21:26:25
Postat av: Bells

Alexandra: PH?
Emelie: haha!
Jade: så som jag har uppfattat det ska du inte åka med oss.

2007-02-06 @ 10:02:58
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Sarah

Låten ääääääääger

2007-02-08 @ 11:47:09
Postat av: alexandra

ja, playa head. har för mig att jag hade dig på PH typ i somras eller ngt men nu kunde jag inte hitta dig.

eller är jag helt lost? haha^^

2007-02-10 @ 10:32:41
URL: http://alexandragodtman.blogg.se
Postat av: Bells

Alexandra: Isabelle-S heter jag på Playahead.

2007-02-11 @ 22:22:59
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback