sjukling hela helgen

Den som trodde att man kunde bli frisk genom att köra på i 100 km/h dygnet runt den hade fel. Jag som aldrig tar en paus utan alltid bara fortsätter framåt har legat under täcket hela helgen och snörvlat. Med andra ord är jag jättesjuk och har varit det hela helgen och till råga på allt vill min elaka förkylning inte ge med sig utan jag känner mig fortfarande helt matt.
Som tur är så råkar jag ha haffat världens bästa pojkvän som har tagit hand om mig hela helgen och handlat mitt favoritgodis, kommit upp på sängen med brickor med thé och snacks efter jag har tagit min eftermiddagslur, proppat mig full med amerikanska dundermediciner och pussat mig på pannan när jag känt mig extra ynklig. Ibland har man tur här i livet, och trots att jag mest har hostat hela helgen har det i alla fall varit mysigt att spendera den med någon man tycker om och det är allt bra skönt ibland att bli omhändertagen!


Kommentarer
Postat av: alexandra

säger som någon annan här om dagen: kan man inte få se ett kort på dig & pojkvännen. det vore skoj :)

Postat av: Jenny Kullin

Låter underbart mysigt...

2007-02-11 @ 21:23:25
URL: http://jennykullin.blogg.se
Postat av: Victoria

Låter underbart! du är så värd det gumman;D

2007-02-11 @ 23:20:26
Postat av: Hannes

Din pojkvän är även en väldigt fin vän ;)

2007-02-12 @ 00:00:25
URL: http://hannesb.blogg.se
Postat av: Amanda

Jag råkar också ha honom som världens bästa bror!

2007-02-15 @ 17:56:31
URL: http://amandaen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback