loved and lost forever

Jag vet att min rubrik är något melodramatiskt men idag gick det verkligen upp för mig under min långa jeansjakt att jag kommer aldrig hitta ett par lika perfekta mörkblå stuprör som mina gamla vapendragare "Eden". Modellen må finnas kvar men inte slitningen och istället fick det nästbästa följa med hem, samma modell men en mer silverblå slitning. Ingen kärlek vid första ögonkastet men efter att ha scannat av jeansmarknaden noggrant insåg jag att det fick bli såhär, sorgligt men sant.
Annars hann jag med att köpa upp mig på diverse skönhetsprylar, en vit cashmere/bomulls kofta och strumpisar. Det var i alla fall väldigt trevligt att traska på stan med Josefine och äta scones med färskost.

Det är så brutalt skönt med lov, alldeles alldeles underbart måste jag säga!

Kommentarer
Postat av: Sofia

du kan ju färga jeansen om du vill ha dom mörkare!

2007-03-04 @ 11:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback