happy tuesday

OH HAPPY DAY! Trots ett svagt betyg på senaste matte-provet och en kall vän samt avundsjuka över att lilla Lova svettas i Oman om ett par timmar så har det här varit en förträfflig dag! Diverse saker har förgyllt min dag, bland annat att jag lyckas hitta till biblioteket i Fältan vilket innebar att jag numera slipper kuska till Stadsbiblioteket varje gång jag vill gräva ner mig i en ny roman. Jag har klippt mig och sportar nu en flikig pannlugg vilket är en stor omställning men en väldigt gullig sådan.
Efter mitt läskiga frisörbesök hos Tina hamnade jag på Gateau med Klasson för att äta semlor. Tyvärr har jag redan fuskat i år och kunde inte vänta till Fettisdagen men vad gör det när semlorna är himmelskt goda där i Sturegallerian?
Men nästan bäst av allt, gissa vem som har lagt beslag på den
hypade förklädesklänningen? Och den finns fortfarande kvar i ett par storlekar på flagskeppsbutiken på Drottninggatan.

Med andra ord har den här dagen innehållit en massa små glädjekorn och förhoppningvis räcker det även hela kvällen, arrivederci!

Kommentarer
Postat av: alexandra

JAG VILL HAAAAAAAAAAAA!
hur fasiken lyckades du med det?
fuskigt tycker jag ;P jag vill ju också ha den!!!!!

kan du inte lägga upp ett kort med nya frissan?
nyfiken

Postat av: Emelie

DU är mitt glädjekorn

2007-02-20 @ 21:03:28
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Bells

Alexandra: jag traskade helt sonika in i butiken och där hängde klänningen och väntade på mig :) bilder kommer eventuellt ja.

Emelie: tack baby!

2007-02-21 @ 16:45:08
Postat av: alexandra

Åh. Vad himla fuskigt. Tänk om man hade sådan tur :)

Hoppas på biler, haha.

2007-03-12 @ 14:43:52
URL: http://alexandragodtman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback