torsdag

Ah, jag har skrivkramp. Inte den sortens när inspirationen tycks vara bortblåst utan riktig kramp i armen. Men jag antar att det blir så efter att man har skrivit prov hela morgonen, ätit snabblunch med snyggingarna i JO3 och sedan skyndat hem för att skriva fem sidor manus till min dramauppgift. Nu krampar armen rejält men det innebär också en välförtjänt paus från pluggandet.

Senare i eftermiddag kommer pojkvännen hit från Uppsala och ikväll blir det Mulberry's VIP-kväll med champagne och tilltugg innan jag ska iväg till dansen och försöka dansa modernt med bubbel i kroppen. Snart är det helg, bara en hetsig dag till att tas sig igenom som avslutas med en rejäl utladdning då Klasson firar sin 18årsdag imorgon. Det kan bli ruggigt trevligt i Sjöstaden då.

Nu: Prommis och inhandlande av lussebulle.
Sen: Novellskrivande eller Amos Oz diskussionsfrågor?

Kommentarer
Postat av: Sandy

Fint Isabelle, jag gillar det faktum att du börjar komma igång med bloggandet igen istället för de relativt trista korta inlägg du höll dig till för någon vecka sen.

Jag gillar det, verkligen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback