tillbaka till verkligheten

Är nu tillbaka efter en helkväll med NotricasKungliga Operan. Vi såg "Höstafton - fyra samtida verk", en föreställning som hypats i diverse modebloggar eftersom Behnaz Aram gjorde kostymerna till Degenerator som var ett av de fyra verken. Själv föredrog jag numret vid namnet Förlorad tablå där kostymerna var mer goth/1700-tals inspirerade och koreografin var oslagbar. Nu är jag helt varm i hjärtat. Jag älskar balett och annan finkultur som andra somnar till. Men nu väntar sängen och en hektisk tisdag. God natt!

Kommentarer
Postat av: Den minsta Notrican

alltså.. jag och josse kan inte hjälpa att vi somnar. Jag somnar till Britney Spears, det lär säga något om hur fasligt trött jag blir!

2007-12-05 @ 15:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback