måndag

Det känns faktiskt okej att det är måndag. Det kan visserligen bero på att jag började 13.35 och nu sitter och dricker hjärteblandning och äter lyxchoklad, men det kan också bero på att jag hade en bra helg och att det snart snart är jul. Åkte till och med tidigare till skolan idag efter en promenad genom Gamla stan med pojkvännen - sen att pluggandet inte gick så bra i skolan och att jag fortfarande inte kan allt om GULag är en annan femma. Eller förresten, nu vet jag faktiskt att det stavas GULag och inte Gulag. Det är ju alltid något att briljera med.

Nu ska jag fixa med Mys födelsedagspresent för den tösen ska ha partaj på lördag och sedan bär det av till dansen. So long!

Kommentarer
Postat av: alexandra

vad är hjärteblanindning? thé?

Postat av: Bells

Alexandra: yes, det är thé!

2007-12-11 @ 15:37:18
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback