full rulle hela dagen

Upp-och-hoppa! Ungefär det har varit mitt mantra hela dagen för att orka vara på topp konstant. Det började med en vanlig skoldag + handledning för projektarbetet. Sedan skyndade jag iväg för att äta asiatiskt till lunch med Klasson. Mycket trevligt avbrott på dagen. Vidare hamnade jag på Stadsbiblioteket där jag försökte slå in lagar och regler kretsande kring media innan Josefine kom och vi fikade. Kvällen spenderades på MUF-lokalen då vi i MUF Söderort smidde planer och käkade godis.

Jag ogillar i regel hektiska dagar för det är så svårt att varva ner när man kommer hem. För övrigt firar jag och pojkvännen 14 månder idag och för (nästan) första gången så ses vi inte på en månadsdag, men ibland får man helt enkelt inte ihop det.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Blev det en lunch som inte grävde hål i ekonomin?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback