smile like you mean it

Det finns många små glädjeämnen varje dag, så stoft i luften som förgyller de mest simpla situationer. Som idag tillexempel så räddade Vici eftermiddagen då vi fikade i mitt kök med bullar från Nästan Hemma och sedan tog vi en lång promenad och pratade i höstrusket. Nu på kvällen ringde Chris och muntrade upp mig i pluggandet.
Sedan något som var skrattretande roligt var att jag blev erbjuden en plats i Lilla Melodifestivalen på fredag som körtjej tillsammans med andra Kühlers-elever, någon som har hört mig sjunga? Inte? Tur det. Roligt var det i alla fall. Nu har mamma bakat bullar, och det är minsann en värdig avslutning på dagen!

Kommentarer
Postat av: klasson

HAHAHAHAHAHA

2007-08-28 @ 22:17:30
Postat av: Amis

du menar väl junior eurovision contest som sänds på fredag? lilla melodifestivalen sänds i okotober..

Postat av: Bells

klasson: jag vet!
Amis: mycket möjligt, dock nämndes det som lilla melodifestivalen.

2007-08-29 @ 07:57:47
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback