pride och 10 månader

Idag inträffar två viktiga ting: Pride-paraden och 10 månader med älskling. Det var faktiskt Mona Sahlin som uppmärksammade mig på att det är idag paraden går av stapeln då hon sommarpratade igår och jag tvingades lyssna på väg hem från landet. Jag irriterar mig även på att hon lyssnar på samma typ av musik som jag. Suck, men musik och politik kanske inte måste gå hand i hand.
Snart väntar frukost med pojkvännen och sedan ska vi in till staden för att träffa hans amerikanska/svenska-vän samt shoppa upp mig på diverse nödvändigheter inför USA. Ikväll blir det middag med Klasson hemma hos mig. Som ni säkert märkte så ska jag inte gå i Pride-paraden. Varför vet jag faktiskt inte, det är viktigt med HBT-frågor men det kanske är för att jag inte har någon att gå med. Jag skulle vilja gå som privatperson och inte med MUF och därför tackade jag nej när Klasson frågade om jag inte ville följa med. Jag tycker om ungdomsförbund men jag tror att jag egentligen är en person som vill agera på egenhand. Hur som helst, ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback