måndag

 

Minikjol, H&M
Vit t-shirt, Zara
Tygpåse, "Savannah" by Marc Jacobs
Svart cashmerekofta, från Paris
Armband: Topshop & mormors gamla
Vita Converse
Metallic hårband


Vaknade efter över 12 timmars sömn och kände mig en aning groggy för att milt uttrycka mig. Frukost och ett bad senare så började livet återvända och jag tog tag i att packa upp resväskan och organisera lite lätt i min garderob. Dock föll suget på och jag tog en vända in till stan för att leka lite med Josefine och spana in väskor och block inför skolstarten. Hem med Desperate Housewives säsong ett på DVD så det bådar för en lugn kväll i soffan. Imorgon åker jag till Uppsala för att heja på pojkvännen efter hans första skoldag och sedan börjar jag skolan på onsdag. Fick nästan ett mindre psykbryt idag då jag insåg att jag ska börja trean på gymnasiet (meaning: jag tar studenten) och kom fram till att det känns som om jag började ettan igår. Jag ska alltså om mindre än ett år ta på mig den vita klänningen och mössan samt sjunga som studentens glada dagar och sedan är jag officiellt arbetslös och utan framtidsvisioner. Jag har ingen aning om vad jag ska ta mig till. Oh well, enligt Elisabeth så kommer planerna så småningom och jag litar fullt och fast på den kvinnan.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin påse hörru! Och hårbandet, är det american apperell?

2007-08-20 @ 22:02:47
Postat av: Bells

Amanda: yes, du har så rätt så!

Postat av: Emelie

Nej, studenten, det är helt sjukt. Nyss kändes det som att vi sprang runt på Gärdet och lärde känna varandra och åkte på konstiga fester i "Usch-vik" och nu är det dags att säga hejdå och vifta med mössan på skoltrappan för sista gången :)

2007-08-20 @ 23:39:12
Postat av: Bells

Emelie: haha, jag håller med och "Usch-vik" hade jag nästan glömt!

2007-08-21 @ 09:06:14
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback