lätt ångest

Usch, nu var det dags att packa resväskan igen för att jet:a över Atlanten och landa i Savannah, USA. Denna gång är det mindre nöjessemester och mer av en släktvisit, dock är det inte min släkt som ska besökas utan jag ska för första gången introduceras för pojkvännens pappa och hans amerikanska liv. Hjälp.
Enligt BBC är det i runda slängar +35 grader i luften och en enorm fuktighet, det klarar jag väl? Det går inte upp emot +45 i Zakynthos direkt då jag mest såg ut som en levande svettpöl efter alla försök till promenader i solen. Så vad ska man ta med sig? Det känns som om jag borde ha blivit ett packningsproffs vid det här laget men knappast, jag får alltid en mindre panikattack och hispar som satan. Yes, det här ser ut att bli en rolig söndag.

Uppdatering: jag har packat i x-antal timmar nu och ändå inte kommit någon vart. suck.

Kommentarer
Postat av: Anonym

BELLA BELLA BELLA! Kommer vi ha tid att ses här nere? PUSS

Postat av: Jade

(and that was from me..!)

2007-08-05 @ 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback