tristesshopping

När tristessen slår klorna i den bästa av oss men valet av dag att bege sig ut på äventyr inte är den allra bästa så hamnar man oftast någonstans mitt i mellan. Efter en helg på landet och en pengastinn budget blev valet för min del att ta tunnelbanan 3 stationer och hamnade i Skärholmens centrum för att se om det fanns någonting som kunde stilla min hunger. Då Monki-hypen slagit klorna i Stockholm var det i alla fall trevligt att upptäcka att affären utanför tullarna hade en komplett lager av plagg att bläddra i. Med med mig hem i påsen hamnade ett litet linne från Indiska, en tunika från Gina Tricot, en bandeubikini och det populära äppelhalsbandet i rött från Guldfynd. Hur som helst lindrades min tristess för minuten men jag känner fortfarande hur det rycker i benen och hur jag inte riktigt vet vad jag ska ta mig till.
Det sägs att det är nyttigt att ta det lugnt men för min del är det bara ett helvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback