superlicious

Idag är det tydligen internationell "Free Cone Day" och det delas ut Ben&Jerry's glass till stockholmarna ute på stans gator och torg! Jättetrevligt initiativ som tydligen har en historia bak till 1979 men jag tackar inte nej till lite Cherry Garcia för som alla vet så är gratis synonymt med gott.

Kursprovet i matte c tornar upp sig och ligger som ett åskmoln över nästa vecka. Stress och totalpanik är ett faktum och det är inte lite saker som ska göras nästa vecka, suck. Plus att Ellie har studentskiva nästa tisdag, det ska bli roligt men tyvärr har jag svenska nationella 08.00 morgonen efter så det får nog bli en tidig hemgång för mig.
Hur som helst, det är slutspurten nu i skolan och jag ska strax roa mig med en laborationsrapport men än så länge har jag svårt att slita mig från datorn.

Hann med en tur på stan med Lova efter skolan och jag gick på jakt efter min jeansväst men jag har inte sett ett spår av den perfekta än. Något annat jag är sugen på är ett mörkrött läppglans inför sommaren, gärna superglossigt och i en färg av bordeaux eller koncenterad hallonsaft. Det är mycket som står på min inköpslista inför sommarmåndaderna men det finns sällan tid att verkligen försöka leta rätt på det perfekta. Någon som känner igen sig? Passade på att spana in min blivande Missoni-scarf på NK, förra året blev det en Pucci och i år vill jag lägga vantarna på en Missoni men dagens I-landsproblem är helt klart att det finns för många fina scarves för att kunna välja enbart en! Arrivederci!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mörkt läppglans går att köpa på apoteket. Vet inte riktigt hur bra den är, men mörk är det i alla fall.

2007-04-17 @ 18:21:24
Postat av: Jade

Jag har lösningen på dagens I-landsproblem. Man köper inte bara en scarf, utan flera!

Postat av: Bells

Anonym: jag får ta mig en titt där!
Jade: om ekonomin tillät det så.

2007-04-17 @ 22:40:03
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback