produktivitet är ledordet

image355

Efter att ha varit på landet och slappat är jag fit for fight att göra något åt tristessen och ta tag i livet med nya fräscha tag. Så på min lista idag finns det en mängd saker att göra och jag har redan börjat ta tag i det tråkiga så som att plugga spanska och packa väskan inför imorgon. Ikväll väntar desto roligare saker istället, jag och mammi ska gå och se La vie en rose; filmen om Edith Piaf. Det tror jag blir intressant då jag är en sucker för filmer om äldre tider så tror jag att den här kommer falla mig i smaken.
Förövrigt blir det kanske ett kortare uppehåll i bloggen då jag beger mig till Uppsala ett par dagar och inte riktigt vet hur det blir med tid att blogga då.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Mail :)

Postat av: Amis

Jag har sett Edith Piaf filmen. Den var väldigt fin. Tyvärr tröttnade jag lite mot slutet då den kändes utdragen. Men början var fantastisk.

2007-04-08 @ 20:34:03
URL: http://amis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback