nattliga promenader och regniga samtal

Träffade Vici för en promenad i regnet under mitt gigantiska golfparaply. För även om det var länge sedan jag swingade klubbor på gröngräset så äger jag fortfarande ett älskat gigantiskt paraply som kommer så väl till användning då jag vill ta en tripp ut på asfalten om kvällen. Riktigt mysigt och avslutades med en kopp thé hemma hos mig.
Sedan hamnade jag i ett kvällssamtal också i telefonen, känslosamt det med. Men jag tror att det behövs ibland istället för att gå och hålla inne alla känslor jämt och ständigt.

Nu kallar sängen och det är dags att sova.

Kommentarer
Postat av: Vici

Tack för prommisen;D Underbart mysigt att träffa dig och prata;D välbehövligt:D

2007-04-23 @ 15:39:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback