när pojkvännen är upptagen...

...  med att glo på TV får man roa sig med andra saker så som att blogga!

Vad hände egentligen med vädret? Jag vet att det kallas aprilväder vilket passar perfekt in på årstiden men ändå, jag tycker inte om att vakna på morgonen och se snö utanför fönstret. Jag tycker egentligen aldrig om snö men det är okej på julafton och på sportlovet då det vaknas skidåkning men så här långt fram på våren? Blommorna i trädgården såg inte heller speciellt glada ut att fått ett nytt kallt täcke. Plus att jag är trött på att ha leggings under jeansen och tjocka strumpisar under klänningen; fram med lite bara ben, tack!

För tillfället befinner jag mig i Uppsala igen. Det har blivit mycket pendlande på den senaste tiden men det finns inte mycket att göra åt. Hur som helst så återvänder jag till huvudstaden igen på onsdag för lite storstadspuls, shopping och kanske utgång. Jag hade dock inte tackat nej till älskade Paris dit Klasson ska bege sig men man kan inte få allt. Så istället blir det lokalrenovering på MUF och väggbygge för hela slanten! Arrivederci

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kanske får plats i min resväska om du gör mig sällskap på tåget hem ;)
Au Revoir

Postat av: Anonym

Fick hem "Blått" idag, och på sista sidan ser man dig Bella...

2007-04-11 @ 13:26:02
Postat av: Gustav

Yey jag är också med, vi är kändisar vi är kändisar vi är kändisar! en gång till, vi är kändisar, vi är kändisar!

2007-04-12 @ 01:02:43
Postat av: Kristine

!!!

2007-04-13 @ 11:11:12
URL: http://www.plastikkirurgi-info.se/
Postat av: alexandra

Hejsan!

Det vore snällt ifall du skulle kunna svara på mina frågor via mejlen innan i morgon kväll om det är möjligt.

/Alexandra

2007-04-13 @ 11:39:50
URL: http://alexandragodtman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback