måndag - title & registration

Vilken måndag! Hade sovmorgon till kl. 9 och vaknade alldeles pigg och utvilad för att vinka av momo och mofa som skulle bege sig tillbaka till Dalarna innan jag skyndade iväg till tandläkaren. Någon tandläkarskräck har jag definitivt inte men jag kan inte låta bli att rysa till när man ska röntgas inuti munnen och som det skaver sen. Men vill man vara fin så får man lida pin så att säga.

Våren är verkligen på intågande för idag hade jag på mig mina ljusa jeans. Jag har som regel att inte börja använda ljusa byxor fören vintern är ett minne blott och förhoppningsvis håller sig snön borta nu för jag har tagit på mig mina gamla stuprör. Sarah hade tagit steget ännu längre och hade tagit på sig de vita byxorna, hör och häpna det är snart sommar! Och i solskenet lunchades det vi den ännu tomma Karlaplansfontänen som nu fungerar som skräpkorg och det snackades som vanligt ganska mycket helg och skvallrades en hel del också, riktigt mysigt.

Efter skolan försökte jag uträtta ett par ärenden men tji fick jag för det fanns inte inne på lager. Passade på att köpa en flapper-inspirerad klänning på H&M men den sitter inte riktigt som jag vill ha den så jag tror att den får följa med tillbaka imorgon innan jag tar tåget till Uppsala för att fira min och älsklingens 6 månaders dag!

Kommentarer
Postat av: alexandra

Vart någonstans kan man köpa Halvturbaner?

Postat av: Bells

Alexandra: du får tillverka en egen, det är inte så knepigt!

2007-04-07 @ 13:31:25
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: alexandra

Okej, haha. Jag får klura på det då ;P

2007-04-07 @ 15:41:36
URL: http://alexandragodtman.blogg.se
Postat av: Bells

Alexandra: det är superlätt så det går säkert bra!

2007-04-07 @ 17:48:00
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback