glad påsk

Glad påsk önskar en utvilad Bella! Helt och fullt sanningsenligt också för jag har varit ute på landet sedan i torsdagskväll och bara tagit det lugnt. Vi har umgåts hela familjen, ätit mycket god mat, sovit extremt mycket (för visst finns det en tjusning med att kunna sova middag?), tittat på dålig TV och åkt moppe. Jag som tidigare bara varit flickan som suttit bakpå grabbars mopeder visade sig vara en naturbegåvning på det där nu när lillebror tog med sig sin ut till landet och jag provade på.
Men vi kan väl konstatera att det var jätteskönt ute på landet men att det var tur att vi inte var ute allt för länge för jag skulle antagligen ha klättrat på väggarna efter ett tag... hoppas ni har en trevlig påskhelg!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Haha du va ju typ bara 4 år sen med att moppe debutera, haha :D mobbish bellish :D:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback