äntligen fulltaliga

Pappa och lillebror min återvände idag från Chicago där dom varit på hockeyresa med laget de senaste 10 dagarna och det var mysigt att vara fulltagliga kring matbordet under middagen. Men nästan trevligast av allt är alltid alla presenter som får följa med hem så som den obligatoriska högen från Ralph Lauren, magazine som Vanity Fair och In Style och diverse produkter från tax-free:n. Vardagslyx av högsta klass kallar jag det för.
Sedan var det nästan hemtrevligt att tjafsa med bror min och känna hur han tog upp mer än halva soffan när vi tittade på Ugly Betty, syskonkärlek är alltid som en berg-och-dalbana. Hur som helst ibland tycker jag verkligen att det är mysigt med familjen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback