YES YES YES!

Efter timmar av blod, svett och tårar (eller snarare, ångest, cigaretter och thé) så har jag äntligen pillat klart med min artikel om arbetslöshet, fixat intervjuerna med Calle, Lars Ohly och Maud Klerby och fotograferat.
Den är layoutad, skriven och utprintad och jag är helt klart lättad över att jag slapp sitta hela sista natten och skriva. Gustav må kalla mig pluggis, men det lönar sig i alla fall för nu är jag ledig!

Här kommer bilderna som My Ossianson tog till artikeln, och som vanligt blir alla bilder snyggare i stort format:




Kommentarer
Postat av: Gusber

Jag hatar att vara tjatig. Men om man Inte pluggar så är man Alltid ledig ;)

"How nice isn't it to do nothing and then rest atfterwards?"
Där var det sagt.

/gustav

Postat av: Bells

Gusber: om man aldrig pluggar kan man se fram emot ett liv som kassörska på ICA eller liknande, och det är inte hur MIN framtid ser ut ;)

2006-09-29 @ 06:30:25
URL: http://bells.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback