Torsdag - oh happy day?

Ångestladdat skolfoto idag samt naturkunskapsprov, oh happy day? Inte helt illa var det faktiskt utan naturkunskapsprovet gick bra (trots att Baryshnikov briljerade med Kol14-metoden vilket jag också gärna gjort...) men MVG är det ganska osäkert om jag lyckades kamma hem eller inte, hur mycket Matthias än tror att jag gjorde det.
Lång lunch efter det vilket fick mig och Lova att hurta ner till L'Angolo för att köpa en take-away chai, vardagslyx, och fick stå och prata med Joey ett bra tag. Verkligen länge sedan jag var där och fikade, men på lördag kanske det äntligen blir av!

Skolfotografering och brutal ångest. Är det någon som gillar att posera på bilder som sådär många människor får se utan att du har en chans att välja din bästa sida (heey, jag har faktiskt en bättre profil åt vänster än åt höger) eller får en chans att godkänna bilden innan tusentals studerar dina skavanker, suck. Dagen till ära hade jag i alla fall min mjuka Marc Jacobs-kofta.

Träffade Matthias sedan i entrén och varför han smög omkring på Östra är ännu oklart, men det var länge sedan jag såg honom. Karln drar tydligen iväg till Tyskland i helgen, en liten minisemester skulle inte sitta helt fel.
Efter lite
busande på skoltrappan och i soffan med the Manhoe var det Matte C som kallade igen, och lite mer om räta linjer, någonting som det faktiskt känns som om jag kan ganska bra från föregående kurs.

Ikväll är det dans och imorgon är fredag, yes! Helgens planer ser ännu en aning diffusa ut men det lutar åt utgång imorgon kväll i alla fall, om jag blir lite friskare från min förkylning det vill säga.
Vad ska ni göra i helgen?




Grå cashmere/silkes kofta, Marc Jacobs
Vitt ribbat linne, Filippa K
Svarta stuprörsjeans, Seven
Örhängen, Chanel
Svarta ankelboots
Silverarmband
Rubin-ringen

Bisou!

Kommentarer
Postat av: Jess

Koftan var supersnygg! I helgen blir det födelsedagsfirande för hela slanten, hoppas planerna löser sig ;)

Postat av: Linnéa

Håller med Jess, underbar kofta! Trevlig helg! :)

2006-09-21 @ 21:31:07
Postat av: Hannah

Supersöt kofta!!

Vad konstigt att ni inte fick se korten! De har ju digitalkameror nu! Vi fick alltid se dem och bestämma vilket kort som skulle användas! Det tycker jag är en rättighet eftersom de ska visas för så många!!!! Klaga för elevrådet, så kanske det blir bättre nästa år!!

2006-09-22 @ 00:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback