Tisdag - trötta ögon och solsken

Matte C imorse, sådär äckligt tidigt att det inte var lätt att krypa upp ur sängen men för en gångsskull gick det ganska bra på lektionen, yes!
Naturkunskapen också, jag känner mig amibitiös idag och det var himla länge sedan!

Hamnade på älsklingsfiket efter skolan med lite grabbar ur klassen och Sarah för att diskutera allt från Bingo Rimér som satt vi bordet förbi, eventuella jobberbjudande då Sarah har riktiga megasizade läppar som Angelina Jolie, att hallonpajen var godare än vanligt, galna eskapader och leka paparazzis med Andreas kamera.
Helt plötsligt dök My upp, en härlig överraskning måste det erkännas och det blev en snabbtur på stan då även Em - my partner in crime dök upp och följde med. Det skvallrades friskt om både det ena och det andra, mjau.

Ikväll är det inspark och det förfestas på Kungsholmen, yes. Jag har ingenting att sätta på mig men någon gammal trasa ska det väl gå att rota fram i garderoben.
Ska passa på att tipsa om två grabbar i bekantskapskretsen som tagit sig i kragen och börjat blogga, welcome
Arman och Gustav! Det ryktas även om att den sistnämde dyker upp i Stockholm imorgon?


Hur som helst, dagens citat stod Empan för:

"Vad sägs om att ha en strultävling ikväll, vem som kan ragga upp flest nittior? Det är ju inte som om du inte gjort det förr Bella!"


Eh, vid närmare eftertanke tror jag att vi slopar den idén... SHIP AHOY!


Kommentarer
Postat av: Emelie (Bells partner in crime)

Det tror jag också ni borde skippa, du har ju trots allt en man som väntar på dig i Uppsala ;) MJAU


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback