Thank God It's Friday!

Äntligen fredag - jippie! Visserligen vaknade jag som en zombie och pallrade mig till skolan, men väl på plats var inte livet så farligt ändå. Ingen uppklädd fredag idag inte utan snarare skönaste Seven-jeansen och mjukaste Abercrombie & Fitch-tenniströjan, skönt!

Hamnade på Zanzi efter skolan med ett megagäng från klassen, kul att vi har fått bra sammanhållning trots att Arman har både dålig självinsikt och är fördomsfull, host!
Matthias var där och "jobbade" som vanligt, så med andra ord var det precis som det brukar på Zanzibar. Senare kom Josefine förbi och förgyllde hela min dag, för hon är så himla gullig och sitter bredvid mig nu medan jag bloggar... haha!

Solade en stund vid Odenplan innan det var dags för mig och J att åka hem och äta middag, och snart kommer Em förbi också, det vankas filmkväll och tjejsnack då det där med krogen trots gästlista kändes som överkurs just ikväll.
Imorgon ser det ut som moderaterna från Uppsala ska gästa oss Stockholmsbor och det lutar åt party på Strandvägen, ser inte illa ut alls.

Ship ahoy!


Kommentarer
Postat av: Amis

Var stod du på listan?

Postat av: Bells

Amis: L1 och Cafét

2006-09-23 @ 20:38:33
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Anonym

det klär dej inte att röka.

2006-09-23 @ 21:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback