SEGERN ÄR VÅR - Uppsalas valvaka 2006

Partners in crime åkte till Uppsala för en minihelg av galna äventyr och framförallt valvaka. Som vanligt slår censuren ut allt vi gör och orden räcker inte till för att beskriva vår tripp, men viktigast är det ändå trotsallt att SEGERN ÄR VÅR!
MUF Uppsalas valvaka 2006 - obeskrivligt


"Vad har Sverige fått? Sverige har fått en moderat dominerad regering igen!"



"Måste jag vara en slampa? Varför hånglar jag runt så mycket?!"



"Jag har nog fått tarm-cancer. Jag är så kåt att det gör ont i magen, det är inte roligt."



"Sars? Jo det har jag ju haft, men det känns ju lite B, lite för mycket 1999"



"Och så fick jag en tältpinne i ryggen. Måste han tältpinna sig i min närvaro?!"


Helt jävliga obeskrivligt.Det var glädjetårar, ord som försökte formuleras till meningar men fick hänga kvar i luften som trasiga heliumballonger, champagnesprut och ett galet festade.

 Välkomna Alliansen, rädda Sverige och från och med idag är vi åter igen ett land att räkna med!


Kommentarer
Postat av: Emelie (Bells partner in crime)

HELT OBESKRIVLIGT!
det finns inte ord.

Postat av: alexandra

vilken himla fin topp du har på dig, den vita (:
vart någonstans hittar man sådana?

håller med dig om att valet slutade RIKTIGT bra
blått ska det vara, annars kan det kvitta!

2006-09-18 @ 18:42:00
URL: http://desire.webblogg.se
Postat av: Josefine

Ni verkade ha det jätte roligt!
Hade velat följa med, men fick inte... (ledsen)
Förresten, din mupp, sluta posera och skryyyyta med din Marc Jacobs-spegeln! :D

Haha, nej men jag kommenterade iallafall ^^

2006-09-18 @ 19:43:38
URL: http://josefines.webblogg.se
Postat av: Bells

Em: du har så rätt så!
Alexandra: Den är från Stella McCartney.
Josefine: det var jätteroligt, trust me. Haha, bilden med min MJ-spegel är mer upplagd för att klargöra att jag fortfarande är still so vain.

2006-09-19 @ 15:20:56
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Anonym

Det är inte coolt att vara moderat, bara jävligt korkat. Få se hur trevlig livet blir för er när ni ska studera vidare när bostadsbidraget mm. är borta.
Men det kanske pappa löser, töntar!

2006-09-19 @ 21:34:47
Postat av: Bells

Anonym: något som är töntigt är att inte låta andra uttrycka sina åsikter, om jag vill vara moderat och om jag tror på deras politik har jag all rätt att göra det. något annat som är töntigt är att förknippa politik med ord som "coolt". Men står man för sina åsikter så publicerar man med sitt namn. SUCK

2006-09-19 @ 21:44:16
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Calle, MUF Uppsala!

Hahahaha kul att ni både minns citat och skriva om oss! Vi hade väldigt roligt den söndags kvällen! Även om det (som nu har blivit ett citat) var ju något som förtäljdes i förtroende till dig men men... :P

By the way, bostadsbidragsflickan! När du studerade i sossarnas Sverige fick du 3-4 hundra i bostadsbidrag (det är genomsnittet) och visstd et är ju schyst... Men det hade en baksida, när du jobbade fick du bara tjäna 37 tusen kr brutto (innan skatt)per termin och jobbade du mer en så, så rök csn bidraget! Idag Moderaternas och Alliansens Sverige så får du dina första 37 tusen kronor skattefritt, Sen börjar du bara skatta! Inget hinder alltså, det låter bättre i mina öron! För nu kan Du ta hand om Dig och Inte Dina Päron! Jao till frihet och självständighet! Klart vi är Moderater!

2006-09-21 @ 00:30:01
Postat av: Calle igen!

Faan va det är skönt att sätta allt i då tidsform! Då fick du bara, Då var det så här. Men nu är det annorlunda!

2006-09-21 @ 00:32:33
Postat av: Bells

Calle: Välkomen till bloggen! Men det finns ingenting som är hemligt då det är betydligt roligare att publicera allting här! ;)

2006-09-21 @ 07:39:30
URL: http://bells.webblogg.se
Postat av: Emelie

valvakan

2007-01-18 @ 22:15:55
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Emelie

det skulle vara ett hjärta där

2007-01-18 @ 22:16:21
URL: http://e1989.blogg.se
Postat av: Anonym

Pinsamt :)

2007-01-19 @ 00:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback